وبلاگ حقوقی محمد امیر امیری

مطالب حقوقی آخرین اخبار حقوقی قوانین وکالت مشاوره

وبلاگ حقوقی محمد امیر امیری

مطالب حقوقی آخرین اخبار حقوقی قوانین وکالت مشاوره

وبلاگ حقوقی محمد امیر امیری

محمد امیر امیری هستم وکیل پایه یک دادگستری و دانشجوی دکتری ؛امیدوارم بتوانم مطالب سودمندی در اختیارتان بگذارم. پذیرش وکالت در استانهای تهران، البرز و قم- در صورت نیاز به وکیل با شماره 09120609543 تماس بگیرید

اعلام نتایج آزمون دکتری آزاد سال 95

| چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

هروز دانشیان اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ امروز، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت اعلام خواهد شد و داوطلبان می ‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه خود مطلع شوند.
وی افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۹۵ که شماره داوطلبی خود را در اختیار ندارند، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره ۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره ۳ و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت شماره داوطلبی اقدام و سپس با مراجعه به سامانه این مرکز نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج نهایی از طریق شماره داوطلبی صورت می گیرد، گفت: داوطلبان ضرورت دارد در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.
دانشیان گفت: زمان اعلام نتایج اولیه دوره‌های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد دریافت می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی